Eerste dagen in Thailand - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Elly Borger - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Thailand - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Elly Borger - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Thailand

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Elly

17 Augustus 2015 | Thailand, Ao Nang

Na een dag werken is het dan zover. Snel de laatste dingen inpakken en dan richting het station om vervolgens op Schiphol op het vliegtuig naar Dubai te stappen. Een slaappil en ik ben in dromenland. Vlak voor de landing in Dubai word ik wakker.
Bij het boarden in Dubai wordt Maartje uit de rij gepikt. Ze moet business-class reizen. Ik moet met de andere mensen mee in de bus richting de normale vliegtuigstoelen. Ik heb me net geïnstalleerd als een Fransman vraagt of ik Frans spreek. Bien sur is mijn antwoord en hij laat me zijn boardingpas zien met hetzelfde stoelnummer waarop ik mij op dat moment bevind. We halen een steward erbij en even later moet ik mee met een dame richting het voorste gedeelte van het vliegtuig. Een business-class Seat wacht daar op me en ik maak het mezelf gemakkelijk terwijl ze me een glas champagne aanbieden. Maartje zit naast me. De piloot meldt dat het vliegtuig een technisch mankement heeft en dat het nog even gaat duren voor we opstijgen. Ik zet daarom een filmpje op: Cinderella. De stewardess brengt me een glas chardonnay. Afzien is het... Ik krijg nog een wijze les van de moeder van Cinderella en besluit dat mee te nemen. Have courage, be kind and believe in magic. Moet lukken dacht ik zo.
Als de film bijna ten einde is weet de piloot te melden dat we vertrekken. Twee uur later dan gepland.
Na een heerlijke vlucht arriveren we rond een uur of tien in ons hotel in Bangkok. Na wat eten op het dakterras besluiten we te gaan slapen want morgen is er weer een dag.de volgende dag nemen we een tuk tuk richting de organisatie waar we mee gaan fietsen. Er is veel verkeer dus we redden het net op tijd. 5 uur lang fietsen en varen we door Bangkok en omgeving. Heerlijk is het en superleuk. 's Avonds neem ik een voetmassage en drinken we nog wat op het dakterras van ons hotel.
Gister hebben we de grand palace bezocht en vanmorgen zijn we naar Krabi gevlogen. Nu zit ik aan het zwembad van het hotel en morgen vertrekken we weer. Ik ben al helemaal gewend aan de hitte en door al die massages kom ik helemaal soepel thuis denk ik.

  • 17 Augustus 2015 - 11:50

    Madelon:

    hallo elly: klink naar een heerlijk en ook luxe reisje. als je t doet, moet je t ook goed doen: nou dat is je weer gelukt. veel plezier verder en goede terugreis.... c u soon

  • 17 Augustus 2015 - 13:35

    Eduard:

    Nou El, heerlijk zo'n vakantie met gelijk business vliegen, bofkont; ach dat heb je gewoon verdiend. Geniet verder lekker van dat alles daar en groeten uit regen Ned. Groeten van ons beiden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ao Nang

Thailand 2015

Eiland hoppen in Thailand

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2015

Koh Lanta

19 Augustus 2015

Massage

17 Augustus 2015

Eerste dagen in Thailand
Elly

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 5615

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2015 - 02 September 2015

Thailand 2015

03 Augustus 2012 - 24 Augustus 2012

Namibie

Landen bezocht: