Massage - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Elly Borger - WaarBenJij.nu Massage - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Elly Borger - WaarBenJij.nu

Massage

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Elly

19 Augustus 2015 | Thailand, Krabi

In Thailand wordt om de haverklap een massage aangeboden voor zo'n 5 euro. Zonder happy end dan maar voor mij bevredigend genoeg. Inmiddels heb ik drie keer een voetmassage gehad en alle drie waren ze totaal verschillend.
De eerste keer werd ik meegenomen naar een zolderkamertje waar meerdere mensen een voetmassage ondergingen. De airco stond volop aan dus ik kreeg een dekentje over mijn bovenlichaam. Mijn voeten gingen in een teiltje water met citroenen en pepers, waarschijnlijk om ze grondig te ontsmetten na een middag fietsen. En daar begon ze. Sommige plekken waren gevoelig en mijn linkervoet was een stuk gevoeliger dan de rechter. Met stevige bewegingen ging ze te werk. Voor ik het wist doezelde ik weg en werd ik door haar geklop op mijn benen wakker. Toen ik ging staan zweefde ik.
Bij de tweede massage werd ik door een man geholpen. Ik mocht gaan liggen. Nadat ie de pijnlijke plekken op mijn linkervoet had behandeld zakte ik in dromenland. Ik kwam weer op de aardbol terecht toen het mannetje bezig was met mijn kuiten, goddelijk voelde het. Ik moest rechtop gaan zitten en hij kwam tegen me aanzitten. Vanuit daar vouwde hij me voorover tot ik ongeveer dubbelgevouwen lag. Ik wist niet dat ik nog zo flexibel was op mijn leeftijd. Daarna zette hij me nog in wat andere standjes en kon ik wederom zwevend de ruimte verlaten.
Gister was het weer een dametje die me onder handen nam. Ze had er volgens mij zin in om me goed aan te pakken. Is ook wel eens goed voor me. Als het met haar gretige vingers nog niet voldoende pijn deed pakte ze er een soort stokje bij om nog dieper en krachtiger in mijn voeten te prikken. Ik moest echt op mijn lip bijten. Maar als ze het dan weer losliet voelde het heerlijk. De spierknoop in mijn kuit liet ze ook pas met rust toen ik haar een paar x met een verbeten gezicht van de pijn aan had gekeken. Ze lachte altijd vriendelijk terug, medelijden had ze zeker niet.
Mijn voeten en benen voelen vandaag heerlijk, dat is dan het bevredigende resultaat.
Momenteel zit ik in een busje die op een veerboot staat. We varen naar Koh Lanta en slapen daar in een klein paradijs de komende twee nachten. De zon schijnt, heb nog niks van het regenseizoen gemerkt hier. Gelukkig hadden we Bangkok op tijd verlaten, voor de aanslag. De masseuse werd gister gebeld door haar zus die in Bangkok was, zo hoorde ik het nieuws. Afschuwelijk gewoon en ik ben blij dat we er op tijd weg waren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Krabi

Thailand 2015

Eiland hoppen in Thailand

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2015

Koh Lanta

19 Augustus 2015

Massage

17 Augustus 2015

Eerste dagen in Thailand
Elly

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 5619

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2015 - 02 September 2015

Thailand 2015

03 Augustus 2012 - 24 Augustus 2012

Namibie

Landen bezocht: