Koh Lanta - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Elly Borger - WaarBenJij.nu Koh Lanta - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Elly Borger - WaarBenJij.nu

Koh Lanta

Blijf op de hoogte en volg Elly

23 Augustus 2015 | Thailand, Krabi

Ik ben weer onderweg naar het vaste land. Krabi Town om precies te zijn. We hebben een paar heerlijke dagen op Koh Lanta gehad. 4 ochtenden mocht ik wakker worden op het te harde bed. Maar ja dat zijn alle bedden hier in Thailand. 2 ochtenden heb ik een tijd over het strand gestruind. Op een paar vissers na was er niemand te bekennen. Ik moest goed opletten waar ik mijn blote voeten neerzette aangezien er heel veel krabbetjes waren. Heerlijke manier om de dag zo te beginnen. De eerste dag was Maartje weg om te duiken en toen ik de tweede ochtend bij onze bungalow kwam was ze inmiddels ook ontwaakt en konden we op pad. We besloten om scooters te huren en gingen op pad. Wat een leuke manier om het eiland te verkennen! In de middag begon het te regenen en als het hier regent dan regent het ook hard. Scooter parkeren en tijd voor een Thaise massage. Bij de eerste aanrakingen had ik al door dat het een pittig uurtje zou worden. Alle spierknopen wist deze Thaise dame feilloos te vinden en medelijden kende ze niet. Op een gegeven moment stond ze op mijn hamstrings terwijl ze mijn voeten vast had. Toen ze met mij klaar was kreeg ik een glaasje water. Nu ben ik ietsje soepeler en twee blauwe plekken op mijn rug rijker. Vanavond maar weer een massageadresje opzoeken.
Het scooteren was zo leuk dat we gister weer de hele dag gescooterd hebben. Zonder regen dit keer. Aan het eind van de dag nog een verkoelende duik in het zwembad genomen en op tijd gaan slapen. Vanmorgen werden we om 7.30 opgehaald en ben ik nu op de veerpont richting Krabi. De chauffeur van ons busje rijdt veel te hard en veel te roekeloos dus ik denk dat we erg vroeg op onze eindbestemming zijn!