Nog een paar nachtjes slapen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Elly Borger - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes slapen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Elly Borger - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes slapen

Blijf op de hoogte en volg Elly

30 Juli 2012 | Nederland, Zwolle

Bijna een jaar heb ik gewacht op deze reis. Toen ik vorig jaar terugkwam van mijn droomreis op een ranch in Montana wilde ik opnieuw naar een droombestemming. Al snel kwam Namibië in mij op. Ik moest en zou daar naartoe maar hoe en met wie? Ik kwam er al snel achter dat Afrika niet bij iedereen op nummer 1 stond qua reisbestemming. Gelukkig wil Maartje met me mee en gaan we er samen een fantastische reis van maken!

  • 31 Juli 2012 - 11:08

    Astrid Hamers:

    Hoi Elly en Maartje,

    Wat leuk dat jullie de belevenissen gaan bijhouden, zodat iedereen kan meegenieten van de geweldige reis die jullie gaan maken. Nog veel plezier met de voorbereidingen en maak er een onvergetelijke reis van.

    Liefs,

    Astrid

  • 31 Juli 2012 - 22:27

    Anita:

    Spannnd, als ik je nier meer spreek....veel plezier en let op het afstapje als je 's-nachts naar het toilet gaat ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Elly

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 5635

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2015 - 02 September 2015

Thailand 2015

03 Augustus 2012 - 24 Augustus 2012

Namibie

Landen bezocht: